6 živil, ki pomagajo preprečiti gripo

Ko se zdi, da vsi okoli vas zbolevajo za hudo obliko gripe, veste, da morate svojemu telesu pomagati dati najboljšo priložnost, da se zaščiti in brani pred boleznijo. Seveda si boste vestno umivali roke, ste se v začetku sezone proti gripi cepili in se osredotočate na počitek in sproščanje. Vsi ti dejavniki so kritični za vaše zdravje. Ne pozabite pa na kuhinjo, saj vsebuje presenetljive moči za preprečevanje gripe, še posebej naslednjih 6 živil.

Nekatera živila direktno stimulirajo vaš imunski sistem, vendar pa stremite k temu, da zmanjšate grižljaje, ki vašemu sistemu škodijo. Prava hrana bo vašemu imunskemu sistemu dovolila, da bo deloval pravilno. Glavni odvzem – zmanjšajte vnos procesirane hrane kolikor je le mogoče, še posebej v sezoni gripe in prehlada.

Ko enkrat omejite vašo izbiro predelane hrane, se začnite osredotočati na živila, ki bodo okrepila vaš imunski sistem. Teh 6 živil jedo strokovnjaki sami, da ostanejo zdravi. Še bolje – so odličnega okusa in so verjetno že med vašimi najljubšimi.

Gobe
Razmišljajte o tem času kot o času za gobe. Obstajajo znanstveni dokazi, da imajo gobe protivirusne lastnosti, ki vaše telo okrepijo proti virusu gripe. Zahvala gre vsaj deloma vrsti ogljikovih hidratov, ki ga vsebujejo, imenovanim glukani. Ker pa vsaka vrsta gobe nudi nekaj različnega, optimizirajte koristi krepitve imunskega sistema in v svoje jedi vključujte raznolike vrste gob.

Česen
Naložite se s člani družine lukovk kot so česen, čebula in drobnjak. Česen dokazano zmanjša resnost simptomov prehlada in gripe s tem, da poveča aktivnost naravnih ubijalskih celic. Čebula ima lastnost, da poveča število belih krvnih celic, ki so esencialne za boj proti patogenom. Pripravite si jih na hitro prepražene skupaj z gobami in ubili boste 2 muhi na en mah – dvojni zalogaj proti gripi.

Kivi
Vitamin C ima z razlogom ugled kot hranilo, ki se bori proti gripi. Raziskave kažejo, da vitamin lahko skrajša trajanje simptomov prehlada in pomaga preprečevati bolezen pri ljudeh, ki telovadijo. Pogosto sežemo po pomarančnem soku, da pridobimo na imunosti, vendar raje sezimo po dejanskem sadju. Ena skodelica svežih pomarančnih krhljev vsebuje 160 % vašega dnevnega potrebnega vnosa vitamina C, skodelica grenivke pa nudi 120 %. Vendar pa skodelica kivija prekaša vse agrume, z 273 % priporočenega dnevnega vnosa vitamina C.

Bučna semena
Medtem, ko je pomembno da maksimirate nivo cinka v vašem telesu skozi celo leto, morate mero še presežti, če čutite, da se vas nekaj loteva. Cink je esencialen, ko se morate braniti pred vsiljivci. Bučna semena so ena najboljših vegetarijanskih virov minerala. Dobra izbira so tudi sončnična semena ali maslo iz sončničnih semen. Sončnična semena so tudi odličen vir vitamina E, še enega hranila, ki podpira imunost.

Navadni jogurt
Veste, da je vaša jutranja jogurtova zmrzlina dobra za vaše telo, ampak vedite, da vašemu telesu pomaga krepiti obrambo proti virusom. Fermentirana hrana kot je jogurt vsebuje probiotike, ki so pokazali da povečujejo delovanje naravnih morilcev celic. Poskrbite le, da sežete po nesladkanih različicah. Če ne uživate mlečnih izdelkov pa so dobra izbira kambuča, kislo zelje in kimči.

Voda
Voda je pomembna za vsak fiziološki proces v vašem telesu. Ko je dehidrirano, vaše telo preprosto ne more postaviti obramb proti boleznim kot bi moralo. Najboljša izbira je voda, sledi pa ji nesladkan čaj, če potrebujete nekaj z okusom. Srkajte ga, ko ste žejni in medtem, ko se prehranjujete in izpolnili boste potrebno količino po dnevni tekočini.

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.