Hoja za krepitev telesa in duha

Hoja naj postane del vaše vsakdanje rutine. Z vsakodnevnim sprehodom boste krepili telo in duha.

Ljudje smo ustvarjeni za gibanje, že od začetka časa. Za preživetje smo odkrivali zemljo, brskali po njej in lovili hrano. Skozi čas, smo se razvili. Naša življenja so postala vedno lažja. Tehnologija je napredovala in z njo je prišla večja dostopnost do vseh življenjskih užitkov.

Dandanes nam ni potrebno niti zapustiti našega doma, da pridemo do hrane. Obstajajo aplikacije, ki omogočajo, da nakupe za nas opravi kdo drug, ali naročimo hrano iz želene restavracije in ta jo dostavi na dom. Medtem, ko se zdi, da so se naša življenja izboljšala v vseh možnih načinih, žal to ne drži.

Ljudje se gibajo manj kot kdaj koli prej

Manko gibanja in nepravilna prehrana nas je pripeljala do zdravstvenih težav. Na srečo pa imamo vsi možnost, da naredimo zdrave spremembe in na novo napišemo svojo zgodbo.

Odličen način, da začnete svoje potovanje proti zdravju in gibanju je, da se odpravite ven na svež zrak in vadbo. Najbolj enostaven način, da se tega lotite, je s hojo.

Za optimizacijo koristi vadbe dejansko obstaja določen čas trajanja, ki ga priporočajo strokovnjaki. Ta je precej krajši kot bi si mogoče mislili. Samo 30 minut hoje na dan lahko pozitivno vpliva na naše zdravje.

Kot rezultat stika telesa s tlemi se izboljša možganska funkcija

Ni čudno, da se nam najbolj kreativne ideje porodijo med sprehodom ali tekom, saj so študije potrdile, da je hoja lahko koristna za možgane.

Raziskovalci Univerze Highlands v New Mexicu so odkrili da: »Stik noge s tlemi med hojo pošlje valove pritiska skozi arterije, ki se znatno spremenijo in lahko povečajo dotok krvi v možgane.«

Tako boste z uporabo metod za spodbujanje možganov, kot je hoja, postali tudi duševno močnejši posamezniki in pognali v tek kreativne sokove.

Spodbuja izgubo telesne teže

Vadba na splošno kuri kalorije in pomaga pri izgubi telesne teže. Vendar pa je ključna razlika ta, da je hoja lažja oblika vadbe, ki jo lahko izvaja skoraj vsak.

Tako je primerna za začetnike, ki si želijo prehoda v tek ali za tiste, ki teka ne prenesejo.

V reviji Women’s Health so zapisali: »Kot oblika nizke kardio vadbe, dnevni sprehod spodbudi vaš metabolizem. Je prijaznejši za vaše sklepe kot tek in najbolj pomembno, vsak dan vas spravi ven na zrak.«

Torej, če šele začenjate svojo pot proti zdravju in gibanju, je hoja kot nežna oblika vadbe verjetno ravno to kar potrebujete. Tudi, če na začetku ne zmorete vseh 30 minut, je to ok.

Postopoma boste že prišli do tja, zastavite si realističen cilj. Na začetku je lahko to le sprehod po vaši ulici ali izmenična pet minutna hoja in pet minutni tek.

Vsak človek ima svojo raven fizične pripravljenosti. Osredotočite se na svoje izboljšanje na tedenski ravni in ne primerjajte se z nikomer drugim. Vsak od nas ima svojo in različno pot do pridobivanja boljše kondicije. Ključ do uspeha je, da si zagotovite gibanje, ki ustreza vam in vašemu telesu. Da se počutite dobro in vas občutek gibanja osrečuje in obogati vaše življenje.

Lahko pripomore k daljši življenjski dobi

Že kratkotrajna hoja na vsakodnevni ravni krepi vaše srce in pljuča. To je neverjetna korist, ker zmanjšuje vaše tveganje za bolezni kot sta srčni infarkt ali kap.

Po mnenju revije Better Health celo: »Lahko zmanjša tveganje razvoja stanj kot so srčne bolezni, diabetesa tip 2, osteoporoze in nekatere oblike raka.«

Torej, hoja je lahek korak, ki ga lahko naredite v smeri daljše življenjske dobe. Če se vam to trenutno zdi velika naloga, se spomnite na koristi, ki jih pridobite kot rezultat vlaganja vsakodnevnega truda. 30 minut lahko prilagodite sebi in jih za lažjo obvladljivost razdelite tudi na več delov.

Če imate pretežno sedeče delo lahko naredite sledeče: vsako uro vstanite od delovne mize in se sprehajajte približno 5 minut. Delo boste nadaljevali s svežimi mislimi in boste bolj fokusirani ter produktivni skozi vaš dan.

Zaključne misli

Koristi vsakodnevne 30-minutne hoje so neverjetne. Vzame manj časa kot kuhanje večerje ali vožnja na delo in nazaj.

Z vpeljevanjem hoje v vašo vsakodnevno rutino, boste sposobni tudi bolj jasno razmišljati, zmanjšali boste stres, spodbujali dolgoživost, povečali produktivnost in na splošno živeli bolj srečno življenje.

Hoja je oblika vadbe, ki jo zlahka opravljate čisto vsak dan, ne glede na vašo telesno pripravljenost. Ne podlegajte sedečemu načinu življenja. Naredite ključni prvi korak in se pripravite na čudovito potovanje do boljšega zdravja in sreče.